שבוע האופנה 2016

שבוע האופנה 2016 2017-08-20T08:05:06+03:00

שבוע האופנה 2016 בקניון עזריאלי – ירושלים

"המדרשה לאופנה" בשיתוף עם קניון עזריאלי ירושלים קיימה, לראשונה בישראל, שבוע אופנה חגיגי בין ה-13/3 ל-19/3. במסגרת הפעילות, הוצגו דגמים מובילים של בגדי ערב, שמלות כלה ובגדי קז'ואל שעוצבו על ידי סטודנטים/יות ובוגרי "המדרשה לאופנה".

שבוע האופנה התקיים בסיומה של תחרות מעצבים שנערכה בפייסבוק ונפתחה להצבעתו של קהל הרחב ובה נבחרו מעצבי השנה לשנת 2015. במסגרת "שבוע האופנה", הוענקו מלגות לימודים ופרסים לשלושת זוכי התחרות.

ניר כהן מנכ"ל "המדרשה לאופנה" ציין: "אני מברך על שיתוף הפעולה המבורך עם קניון עזריאלי בירושלים. זוהי במה נהדרת להציג את הסטודנטים המוכשרים שלנו ואת עיצוביהם המקוריים. הסטודנטים רכשו את הידע המקצועי בקמפוסים השונים של "המדרשה לאופנה" הפרוסים ברחבי הארץ, באמצעות סגל הוראה מקצועי ובלתי מתפשר. בהזדמנות זו, אני מזמין את כל תושבי ירושלים והסביבה להגיע לקניון כדי לחגוג איתנו את "שבוע האופנה" ולהתרשם מהעיצובים המרהיבים".

שדרת המעצבים מוקמה ברחבת המשביר, בקומה האמצעית שבקניון. השדרה עוצבה בהשראת השמלה השחורה הקטנה של קוקו שאנל באמצעות אייקון האופנה והסטיילינג – גילי סיוון. במהלך השבוע יכלו מבקרי הקניון ליהנות ממיצגי אופנה בניחוח בינלאומי ולהכיר את מעצבי המחר.

 

 

שבוע האופנה של המדרשה לאופנה
שבוע האופנה בירושלים של המדרשה לאופנה
Call Now Button