עשרה דברים שהופכים שמלת כלה לבלתי נשכחת

עשרה דברים שהופכים שמלת כלה לבלתי נשכחת

תעצמו עיניים ותנסו לזכור כמה שמלות כלה שראיתם בחתונות של חברים, קרובי משפחה ומכרים מהעבודה אתם זוכרים. אלו שאתם זוכרים בלי למצמץ כוללים בדרך כלל כמה אלמנטים ייחודיים, מעניינים ונוצצים במיוחד שהפכו אותן לשמלות בלתי נשכחות. אז מהם הדברים שהופכים שמלת כלה לכזו שלא נשכח מהר? (כמובן שמדובר על שמלות כלה שעוצבו על ידי מעצבים מקצועיים)
Beautiful smiling bride

גיזרה מיוחדת

כל מעצבת שמלות כלה מתחילה את עבודתה בבניית הגזרה. יש עשרות גזרות שונות של שמלות כלה, גזרה ייחודית, עם נגיעות אישיות שמתאימות למבנה גופה של הכלה ומחמיאות לה, תקדם את השמלה (ואת הכלה) לדרגה של הופעה בלתי נשכחת.

התאמה למימדי הגוף

יש שמלה בלתי נשכחת כי ראינו דברים קטנים שלא רצינו לראות, יש שמלה בלתי נשכחת שאנחנו זוכרים כי הכלה הרגישה בה לא נוח ויש שמלות באמת בלתי נשכחות, שמותאמות לנתוני גופה של הכלה באופן מדוייק. מעצבת שמלות כלה דואגת למדידות לאורך התהליך כדי ליצור שמלה שתחמיא ותסתיר. בקיצור, שמלה שיושבת בול.

צבע לא שגרתי

למרות שכולנו מתרגשים מכלה בלבן, רבים מאיתנו נזכור שמלות בצבעים קצת אחרים. משמנת דרך שנהב ועד ורוד בהיר ותכלת, אפשר ליצור שמלת כלה שהיא קלאסית אבל גם צבעונית.

עיטורים מיוחדים

אפליקציות, פנינים, אבני חן, יהלומים, רקמה ותחרה – כל אלו מוסיפים לאפקט הוואו של השמלה, בתנאי שהם מתאימים זה לזה, לגזרה וכלה שלובשת את הכל.

מראה תקופתי

אם את מתה על שנות העשרים או מאוהבת בסגנון החופשי של שנות השישים, מעצבת שמלות כלה שמתמחה בשמלות תקופתיות תיצור לך שמלת כלה בלתי נשכחת.

אביזרים קסומים ומחמיאים

לא רק השמלה עצמה יוצרת לוק בלתי נשכח, אלא גם האביזרים שנבחרים לככב לצדה. מסרקיות עדינות, פרחים בשיער, שרשרת פנינים או עגילים עם אבן צבעונית – כל אלו מחמיאים ויוצרים מראה מעניין.

עליוניות מחמיאות ומעניינות

כלות רבות משלבות לצד שמלת הכלה גם עליוניות ייחודיות, מתחרה, מקטיפה, מסריגת קרושה או מהבד של השמלה. כל אלו יכולים ליצור עוד אלמנט מעניין מעל השמלה ולהפוך אותה לייחודית, בעיקר ברגעי החופה.

בחירת הבד

זהו אחד התפקידים הראשונים של מעצבת שמלות כלה יחד עם הכלה עצמה – בחירת הבד שיהפוך את שמלת הכלה שלך מרעיון למוצר אמיתי (ובלתי נשכח). בד נעים שיגרום לך להרגיש נוח ובד נושם שמתאים לעונה – אלו יצרו מראה בלתי נשכח כי כשנוח לך את נראית נהדר.

בחירת השיער והאיפור

לא שמלת הכלה עצמה, אלא הצבע שסובב אותה – התאמה בין גזרת שמלת הכלה והסגנון שלה ובין השיער, האיפור וגם האביזרים והנעליים יוצרת מראה בלתי נשכח. לכן, כדאי לשתף ולהתייעץ עם המעצבת לגבי בחירת כל הדברים מסביב.

חיבור למעצבת

מומלץ לבחור מעצבת שמלות כלה שקל לכן להתחבר לעיצובים שלה ושאפשר לעבוד איתה בשיתוף פעולה יצירתי מלא. זו הדרך הטובה ביותר ליצור מראה שיהיה בלתי נשכח, לכן ולאורחים בחתונה שלא יוכלו לפספס את הקסם.
Morning, the bride.

תגובות

2017-08-20T08:25:39+03:00
Call Now Button