עיצוב הזמנה לחתונה

עיצוב הזמנה לחתונה

אין דבר שהופך את אירוע החתונה לרשמי ובטוח יותר מאשר הזמנות לחתונה. אחרי שכבר דאגנו לשמלת כלה מעוצבת זה מדהים עד כמה פרט כה קטן בנפחו ובעלויות שלו יכול לגרום לכל כך הרבה התרגשות, לעיתים הרבה יותר מאשר הפרטים הגדולים והמשמעותיים יותר.

משלוח ההזמנות מכריזות על האירוע, על התאריך המיועדות ואינן מותירות עוד מקום לספק: אתם מתחתנים. כתוצאה מהפיכת עולם הדפוס והעיצוב לזמין כל כך , ישנן אינספור דרכים להגיע לרומא – וכמובן להזמנת החתונה המעוצבת שלכם: הסגנון הקלאסי והמוכר, נייר הזמנות ועיצובים תוצרת עצמית ואפילו דרך הסמארטפון או המחשב!

 

קבלו את ארבעת ההזמנות הנפוצות של עונת החתונות:

הזמנת חתונה דרך אפליקציה  – לאנשי האייפון והאנדרואיד

האופנה הירוקה והדאגה לסביבה, וכמובן, הרצון להיות שם לפני כולם ועכשיו השתלטה גם על עולם החתונות. כעת תוכלו ליהנות מאפליקציה אישית לחתונה שלכם אשר תשרת אתכם ואת האורחים בהתאמה לסוגי השירותים הקיימים והנדרשים בין היתר, גם יצירת הזמנות , משלוח הזמנות לחתונה ואפשרויות לאישור הגעה במעמד משלוח ההזמנה. בחירה בהזמנות אלה מבטלות את הצורך להגיע אל בית הדפוס, לבזבז כמויות גדולות של נייר, את ההליכה אל בית הדואר ווידוא משלוח ההזמנות לאנשים הנכונים, הפעולה המייגעת של כתיבת השמות – אפליקציות אלה מאפשרות לבעלי השמחה להזמין אורחים ישירות מתוך רשומות הטלפון, המייל ו/או הפייסבוק.

החיסרון היחיד שהצלחנו למצוא בהזמנות הללו הוא בפספוס אותם אנשים שאין ברשותם מכשירים חכמים , לכן כדאי לקחת את זה בחשבון ולדאוג גם להם.

הזמנת חתונה בעיצוב אישי

ברשת האינטרנט תוכלו למצוא מערכות ותוכנות לעיצוב הזמנות באופן אישי. תוכלו לקבל השראה עיצובית ואפילו טמפלייטים מוכנים של הזמנות, כיתובים מיוחדים ואפילו תוכנות לעיצוב עצמאי מאפס של עיצוב הזמנת החתונה שלכם.

הדפסת ההזמנות הללו תתבצע בבית הדפוס או בבית במידה ויש ברשותכם מדפסת המסוגלת להדפיס על סוגי נייר מיוחדים.

בית דפוס ובחירת עיצוב קלאסי – לאלה שלא משחקים משחקים

בית הדפוס הוא האופציה הנוחה ביותר והקצרה ביותר לאלה מכם שלא רוצים להסתבך עם הטכנולוגיה או עם העיצובים השונים. תוכלו ליצור טקסט יצירתי משלכם ולמסור אותו לבית הדפוס או לבחור מבין סוגי כיתובים סטנדרטיים הקיימים ברשותם.

לאלה מכם שרוצים קצת יותר, ניתן לבחור בציטוטים מהכתובים, משפטים משירים או לבחור באופציה של כתיבת הזמנה יצירתית ומותאמת על ידי איש מקצוע.

הזמנת חתונה בסגנון פרסומת

הזמנת חתונה בסגנון פלאייר היא אחת ההזמנות היותר מקוריות ונועזות בתחום. רק חשוב מאוד להזהר שהאורחים לא יחשבו בטעות שמדובר בעוד "ספאמר" מן השורה, כלומר, עוד מפרסם שזרק להם דבר פרסומת אל תא הדואר.

 

תגובות

2017-08-20T08:26:36+03:00
Call Now Button