מהו קורס איפור?

מהו קורס איפור?

קורס איפור מיועד לכל מי שמעוניין לרכוש ידע אישי או להפוך תחביב למקצוע. במסגרת קורס איפור כזה, נלמדים נושאים תיאורטיים לצד טכניקות איפור מעשיות. קורס איפור מקצועי בנוי משלבים, כשבכל שלב נלמדות טכניקות נוספות לשואפים להתמקצע בתחום. במסגרת שלב הבסיס נתמקד בנושאים הבאים:

  • תורת הצבעים
  • גוון העור
  • סוג העור
  • מבנה הפנים
  • מטרת האיפור
  • סוג התאורה

מהי תורת הצבעים? קורס איפור יענה לך על השאלה

במסגרת קורס האיפור נלמדים צבעי היסוד, כיצד להגדיר צבע נטרלי, האם כדאי להשתמש בצבעים מנוגדים ולאיזו מטרה. הקורס עוסק גם בטכניקות לערבוב צבעים וטקסטורות, הלבשה או בחירת אביזר להשלמת ההופעה. לצד ניפוץ מיתוסים מוכרים, הקורס יסייע לסַגל דפוסים חדשים אשר יוצרים את ההבדל בין איפור רגיל למקצועי.

חשוב מאוד בכל סוג איפור: גוון העור

מעבר להגדרה התיאורטית של סוגי הצבעים, קורס איפור מקצועי נוגע גם בגווני העור. גוון העור הוא החומר הגולמי בעולם האיפור, ולכן כל קורס איפור בסיסי יעסוק בו בהרחבה: מה נכון לאיפור גוון עור לבן? באילו צבעים לא כדאי להשתמש לנשים בעלות עור כהה? איך מגדירים גוון עור שנוטה לצהבהב? שאלות מסוג זה מקבלות מענה במהלך קורס איפור.

התייחסות לסוג העור

שלב זה הוא המשך ישיר של שלב ההיכרות עם גווני העור. קורס איפור אישי ומקצועי מספק לכל סטודנט את הכלים להתמודד עם עור רגיש בעל נטייה לקשקשים, עור שמן, עור מעורב, עור עם פצעי אקנה או כתמי שמש וכדומה.

כל קורס איפור איכותי נלמדות הטכניקות להתמודדות עם זיהוי ובחינת העור. זהו שלב מהותי מאוד, כיוון שזיהוי סוג העור מאפשר להפיק את המקסימום האפשרי בתהליך של בחירת איפור אישי עבור האדם אותו נרצה לאפר.

לא לשכוח לקחת בחשבון את מבנה הפנים

פנים עגולות, אובליות או צרות. עיניים קטנות או שקועות. שפתיים עבות. כל אלו הם הבסיס לאיפור מקצועי. לא ניתן להתחיל לאפר באופן מקצועי, אם לא מתמקדים במבנה הפנים. קורס האיפור מלמד כיצד להתייחס גם לתווי הפנים, כדי ליצור מראה אישי מתאים ומדויק.

מהי מטרת האיפור?

במסגרת קורס איפור הסטודנטים נחשפים לסוגי איפור שונים, כדי להתאימם למטרות שונות. הרי גווני איפור עבור איפור ערב לא מתאימים לאיפור יום ובחירת מוצרי איפור לעונת הקיץ לא זהה לבחירת המוצרים בחורף. קורס איפור מקצועי מלמד כיצד ליצור מגוון הופעות לכל מאופר ומאפשר היכרות עם טכניקות איפור לצילומי קטלוג, תצוגות אופנה וכדומה.

קורס איפור וסוג התאורה

בשלב הזה של הקורס, נחשף לחלק מסודות המקצוע. חלק בלתי נפרד מאיפור מקצועי, הוא ההתייחסות לסוג התאורה. גם קורס איפור בסיסי ייגע בדרך כלל בהגדרה של תאורה חמה וקרה וכיצד מתאימים ביניהן לבין האיפור המבוקש.

פרויקט הסיכום

במסגרת קורס איפור מקצועי מתחלקים הסטודנטים לזוגות, על מנת לתרגל כל שלב בקורס. בתום הלימודים חייב כל סטודנט להשלים פרויקט מעשי. במסגרת הפרויקט, מקבל כל תלמיד משימה: לאפר אישה שאינו מכיר. האיפור חייב לכלול יישום של את כל הנושאים התיאורטיים והמעשים שנלמדו במסגרת הקורס. רק לאחר שהשלים את הפרייקט, יקבל הבוגר תעודה המאשרת שסיים בהצלחה קורס איפור.

תגובות

2015-03-30T02:05:04+03:00
Call Now Button