טיפים לקניית בגדי מעצבים אונליין

טיפים לקניית בגדי מעצבים אונליין

רוצים לקנות את בגדי המעצבים האהובים עליכם? אין ספק שהיום, האינטרנט עשה מהפכה של ממש, וגם בעולם עיצוב האופנה. במקום ללכת ולקנות בגדי מעצבים בחנות בוטיק בשכונה או לנסוע עד למרכז המסחרי, אפשר לקנות את כל הבגדים שאתם אוהבים דרך המחשב בבית שלכם. חברות שונות בחו"ל היו חלוצות בתחום, ובשנים האחרונות, נכנסו לתחום גם חברות שונות בארץ, אשר מציעות מותגים איכותיים מישראל ומהעולם. היתרון בקניה ברשת הוא ברור – העלויות הן נמוכות יותר, אפשר לקנות בכל מקום, בכל שעה ובכל יום שנוח לכם. את הרכישה אפשר לקבל תוך זמן קצר יחסית, וכך להרכיב לעצמכם מלתחה שלמה בלי לצאת מהבית. אבל איך קונים בצורה נכונה, וכך נהנים מכל היתרונות?

כמה טיפים שיעזרו לכם

ריכזנו לכם כמה טיפים, שיעזרו לכם בבחירת בגדי אופנה ברשת האינטרנט:

  • פנו למקום מוכר – נכון שאפשר לקנות גם בגדים יד שניה דרך אתרים כמו איביי, אבל מדובר על עבודה עם גורמים שהם לא מוכרים, אשר יכולים להכשיל אתכם. נכון שבאתרים גדולים כמו איביי אפשר גם להתלונן – אבל הנזק כבר נעשה, ומדובר על סיבוך ביורוקרטי שמבטל את הנוחות ברכישה מהאינטרנט. חסכו לעצמכם את כל זה, ופנו לאתר מוכר בתחום, שעובד עם המעצבים ומותגים המובילים ומוכרים.
  • בחנו את המידות – האתגר המרכזי בתהליך של קניית בגדים באינטרנט הוא כמובן רכישת בגד מבלי שמודדים אותו. עם זאת, רוב האנשים שמכירים את המידות שלהם, יכולים לרכוש בגדים בלי בעיה. במידה ומדובר על אתר ישראלי או אירופי כמובן שהדבר עדיף – שכן אז אין לכם שום צורך בביצוע המרות, וסביר להניח שאת כבר מכירה המידה שלך בבגדי מעצבים המוכרים.
  • דמי משלוח – רוב אתרי האינטרנט יציעו לכם ללא ספק את הבגדים השונים במחירים זולים ומשתלמים ביחס לחנויות בעולם האמיתי. לאתר ישראלי יש יתרונות ,שכן עלויות המשלוח שלו הן נמוכות יותר. מוצר עד הבית – רוב האתרים שמציעים קניות אונליין, יציעו לכם גם שירות משלוחים. כמובן שיש לשים לב לדמי המשלוח, אך אלו לרוב נמוכים, וכאשר אתם מקזזים אותם עם העלויות של תחבורה ציבורית, עלויות דלק, וכן עלויות החניה והזמן אשר תבזבזו על יציאה מהבית – עדיין מדובר על חסכון משמעותי. כמו כן, רוב האתרים מאפשרים לכם לחסוך את דמי המשלוח, ולבוא ולאסוף את המוצר מנקודה מסוימת.
  • קניה בטוחה בלבד – אין ספק שהאתגר המרכזי ברכישת בגדים באינטרנט הוא בכל מה שנוגע לבטיחות של הרכישה. לרוב, הרכישה מתבצעת דרך מסירת פרטי האשראי שלכם. יש להקפיד ולשים לב כי לאתר יש פרוטוקול אבטחה מתאים, ואם הוא מציע אפשרות בתשלום דרך מערכות כמו PayPalאזי טוב להשתמש בהן.
  • להתחיל בקטן – הפיתוי ברכישה ברשת, הוא להעמיס עוד ועוד פריטים על הארנק. כשקונים ברשת, לא תמיד מרגישים כמה כסף מוציאים, שכן כרטיס האשראי אפילו לא עובר במסוף מסוים. לכן, לפני שמתחילים בקדחת הקניות – כדאי לקחת צעד אחד אחורה, לעשות לעצמכם רשימה של הפריטים שאתם צריכים, ואף לקבוע לעצמכם תקציב שאותו אתם לא עוברים.

והעיקר – ליהנות

יותר מכל, כשאתם קונים בגדים דרך האינטרנט, חשוב מאד שתיהנו מהחוויה. כנסו לאתרים שמציעים לכם מגוון רחב של בגדי מעצבים, שמאפשרים לכם להסתכל על הבגד מכל זווית, ושמציעים מותגים שקולעים לטעמכם – כך זו תהיה חוויה מהנה ונעימה.

תגובות

2017-08-20T08:25:19+03:00
Call Now Button