טיפים למתאפרות חובבניות

טיפים למתאפרות חובבניות

כל בחורה רוצה להיראות מטופחת, מרשימה ולהדגיש את הצדדים היפים שבפניה, וללא קורס איפור מקצועי. אם את רוצה לדעת כיצד להתאפר בצורה נכונה ולהיראות במיטבך ביום יום, במסיבה, בחתונה ובלימודים תוכלי לקרוא את עשרת הטיפים הבאים.
להלן מספר טיפים אשר יסייעו לך להגיע לתוצאה המבוקשת.

10 טיפים למתאפרות חובבניות- כך תהיו יפות וזוהרות בכל מקום

1. לפני תחילת האיפור– מרחי קרם לחות והמתיני עד שהלחות תיספג בעור. קרם הלחות הינו חיוני משום שהוא מעניק לחות וגמישות וגורם למייק אפ להימרח בקלות ולהיראות במיטבו.
2. זכרי את החוק הבא– צבע כהה מקרב ומקטין וצבע בהיר מבליט ומרחיק כך שאם העיניים שלך בולטות או גדולות- מומלץ עבורך להשתמש בצלליות כהות ואם עינייך קטנות עשי את הפעולה ההפוכה והשתמשי בגוונים בהירים אשר יגדילו את העין.
3. הפכי את עצמך לזוהרת– השתמשי בצללית בהירה או עפרון לבן והניחי מעט על עצם הגבה ועצמות הלחיים. כמו כן, מרחי על הזווית הפנימית בין העין ובין האף. בצורה זו, יראו עינייך גדולות יותר ופנייך יהיו זוהרות.
4. איפור לעין חתולית– קחי צללית בצבע לבן והניחי אותה בתפיחות על איזור עצם הגבה, קחי צבע בהיר, הניחי אותו על גלגל העין וטשטשי את שאריות הצללית כלפי מעלה. בשלב הבא, בחרי צבע כהה והניחי אותו בזווית כמו איילינר. לאחר מכן טשטשי עם מברשת כלפי פנים העין ועלי מעט צבע על העפעף. כעת, בחרי צללית בגוון ביניים (בין הגוון הכהה והבהיר) והניחי אותה בין הצלליות. טשטשי את המעברים. לאחר מכן, קחי את הצללית כהה, מרחי אותה על החלק התחתון של העין וחברי עם החלק העליון של העין. לקראת הסיום מרחי עיפרון שחור בתוך העין, שימי איילינר ומסקרה.
5. היי יציבה– כאשר תשימי איילינר, שבי מול המראה והשעיני את ידיך על שולחן כדי להישאר יציבה ולבצע את המריחה באופן מדויק.
6. עיבוי גבות– אם את מעוניינת לעבות את הגבות תוכלו לצבוע אותן באמצעות צלליות. הקפידי כי גוון הגבות יהיה בהיר יותר מגוון השיער.
7. שימי פס– באמצעות האייליינר תוכלי להראות סקסית ויפה. כדי לבצע את המריחה באופן מדויק שרטטי את קו האייליינר עם עפרון לעיניים ורק לאחר מכן עברי עליו עם המברשת העדינה.
8. איפור לאירועקחי צללית בצבע לבן והניחי אותה בתפיחות באזור שק הדמעות ועצם הגבה. לאחר מכן קחי צללית חומה, הניחי אותה על גלגל העין טשטשי לכיוון שקע העין ועצם הגבה. בהמשך, קחי איילינר בצבע שחור, מרחי על העין וצאי עם הזווית מחוץ לעין. כעת, קחי צללית בגון חום, עברי איתה על האייליינר וטשטשי כלפי מעלה. לאחר מכן מרחי מסקרה. *כמו כן, תוכלי להשתמש בריסים ולהדביק אותם באמצעות דבק שקוף (יש לעשות זאת לפני מריחת המסקרה).
9. כוחו של מקלהשתמשי במקל אוזניים כדי לתקן שלבי איפור שונים, כמו למשל, כאשר עיפרון העיניים נמרח, כאשר המסקרה התפזרה ועוד. המקלון עדיף על מטלית לחה משום שהוא מדויק ולא מפזר את האיפור.
10. כסי פצעים– במידה ויש לך פצע עם נפח תוכלי להסתיר אותו באמצעות מייק אפ. (ההסתרה תטשטש את המראה אך הבליטה תישאר). במידה ויש לך פצע או פצעים בצבע אדום תוכלי להסתיר אותם באמצעות קונסילר בצבע ירוק. השתמשי בשכבה דקה וטשטשי. לאחר מכן מרחי מייק אפ. אם יש לך פצע יבש, תוכלי להסתיר אותו באמצעות קונסילר או מייק אפ.
בהצלחה!

תגובות

2017-08-20T08:27:55+03:00
Call Now Button