אפליקציות אופנה מובילות

אפליקציות אופנה מובילות

עולם האפליקציות אינו פוסח על תחום האופנה ואם חשוב לכם להישאר עם היד על הדופק ולדעת בדיוק מה הולך עכשיו- בתחומי האופנה הרבים, מומלץ עבורכם להיעזר באפליקציות השונות.
להלן מספר אפליקציות אופנה מובילות אשר יסייעו לכם להתלבש לפי צו האופנה:

Trendabl

אפליקציה אשר מאפשרת למשתמש לקבל מידע בתחום הקניות והאופנה מאנשים אשר מתמחים בתחום. באמצעות האפליקציה תוכלו להיות בטוחים שביצעתם קנייה נכונה והתלבשתם לפי צו האופנה האחרון.
להורדה

Snapette Shoping Guide for Local Stores, Fashion, Sales Deals Nearby

האפליקציה מאפשרת למשתמש לאתר אופנות של מעצבים שונים- לרבות אופנות של תיקים ונעליים. האפליקציה כוללת תמונות שונות, רשימות של בוטיקים ושפע הנחות של מעצבים בערים רבות בעולם.
אפליקצייה בחינם לאייפון ולאנדרואיד: להורדה

WiShi

אפליקציה ישראלית אשר מסייעת לאנשים ובעיקר לצעירות שלא מוצאות מה ללבוש להתלבש לפי צו האופנה. האפליקציה מאפשרת למשתמש להביט בארונות בגדים של אנשים שונים מכל רחבי העולם. באמצעות המידע יכולים סטייליסטים לצור תיקי עבודות ועוד. כמו כן, מסייעת האפליקציה ליצור קומבינציות ולבחור בביגוד המתאים לבית הספר, לדייטים, למסיבות, לעבודה ועוד.
להורדה

Cloth

באמצעות האפליקציה תוכלו לצלם ולשמור את התמונות של הבגדים שאתם אוהבים, כלומר האפליקציה יכולה להוות מעין תזכורת לבגדים שיש לכם בארון. כמו כן, תוכלו לרשום הערות, לתייג, להתאים את הבגדים למזג האוויר או לחפש בגדים אשר מתאימים למזג האוויר ולשתף אותם עם חברים.
אפליקציה לאייפון: להורדה

Fashion Eye

האפליקציה מאפשרת למשתמש לשחק על פריטים אופנתיים עם חברים. המשחק כולל אלפי פריטים אשר שייכים לחברות אופנה ידועות ובינלאומיות. כיצד זה עובד? המשתמשים מקבלים תמונות של שני פריטים בעלי מראה דומה ומחיר שונה וצריכים לנחש מהו הפריט היקר יותר בזמן הקצר ביותר. עם סיומו של המשחק ניתן לאסוף פריטים אהובים, לזכות בתוויות או לזכות בכרטיסי מתנה לרכישת ביגוד ברשתות שונות.
להורדה

iKeday

אפליקציה אשר משלבת בין חלון ראווה ובין מגזין לנשים. האפליקציה מציגה את המותגים הפופולאריים ביותר, המבצעים המשתלמים ביותר, הטרנדים, הטיפים, וההמלצות אשר יסייעו לכל חובב וחובבת אופנה להישאר מעודכנים. כמו כן, מציגה האפליקציה מבזקים בתחום האופנה- תוכלו לקבל מידע על מוצרים לבית, מוצרי קוסמטיקה חדשים, ביגוד חדיש ועוד כאשר המידע מתעדכן בכל יום.
להורדה

Style.com

אפליקציה אשר כוללת תצוגות אופנה שונות, עדכונים יומיים, קטעי וידיאו ומאפשרת לקבל משובים.
להורדה

Gilt

אפליקציה אשר מאפשרת למשתמש לצפות בבגדים ואקססוריז. הפריטים נמכרים במחירים מוזלים ושייכים למעצבים מובילים. המשתמש יכול לרכוש אותם בכל יום למשך זמן קצר וניתן להזמין משלוחים לארץ.
להורדה

אם אתם חובבי אופנה וודאי תשמחו להשתמש באפליקציות השונות- לקבל מידע מגוון על עולם האופנה, לדעת כיצד לשלב בגדים ואקססוריז בצורה מוצלחת, לקבל חוות דעת על סגנון הלבוש שלכם, לרכוש שפע פריטים אשר שייכים למעצבים המצליחים ולרשתות הפופולאריות במחירים משתלמים, לקבל טיפים והמלצות, לצפות בקטעי וידיאו של תצוגות אופנה, לקבל השראה מארונות בגדים של מגוון אנשים, לקבל כרטיסי מתנה עבור קניית בגדים ופריטים אופנתיים, לשחק משחקים אשר עוסקים באופנה ועוד.
כדי להיכנס לעומק אל עולם עיצוב האופנה, כדאי להתחיל לימודי אופנה של המדרשה

תגובות

2017-08-20T08:21:52+03:00
Call Now Button