לימודי עיצוב אופנה- היום שאחרי

לימודי עיצוב אופנה- היום שאחרי 2017-08-20T08:10:12+03:00

עולם עיצוב האופנה קורץ לישראלים רבים ובשנים האחרונות ניתן לשמוע על מעצבים מוכשרים ויצירתיים הזוכים להצלחה חסרת תקדים בארץ ובעולם. ביניהם נמנים אלבר אלבז, אלון לבנה, מיכל נגרין, ענבל דרור ועוד. כדי להצליח בתחום המתחדש תמידית נדרש כשרון רב אך יש להפגין גם יצירתיות וראש עסקי. עולם עיצוב האופנה פורח ומגלגל מדי שנה מיליארדי דולרים, אך זהו תחום מורכב וצפוף, לכן אחרי לימודי עיצוב אופנה נהוג לנסות להצטרף לאחד ממותגי האופנה או אחד מהמעצבים הידועים והמובילים, כדי להעמיק את הידע ולצבור פרקטיקה מקצועית וניסיון. לחלופין, יש המעדיפים לפצוח בקריירה עצמאית מיד עם סיום הלימודים לכן חשוב לרכוש ידע גם בניהול עסק ולהבין היטב את התחום המאתגר.

מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה

כדי לרכוש את הידע הנדרש לעבודה כמעצבי אופנה חשוב ללמוד ולרכוש ידע תיאורטי רחב ככל הניתן, ובמקביל ידע מעשי ופרקטי. בגלל הפופולאריות של עולם האופנה הגדוש בזוהר רב, תצוגות אופנה, דוגמניות, פרסום והרבה סטייל, חשוב לרכוש ידע מעמיק באמצעות לימודי עיצוב אופנה. עם זאת, חשוב לציין כי יש מגוון מסגרות ומסלולי לימוד כגון: לימודי עיצוב אופנה לתואר ראשון, לימודי תעודה, קורסים ותוכניות לימוד נוספות. מסלולי הלימוד נבדלים זה מזה בתוכנית הלימודים, משך הלימודים, התמחות, עלות וסוג התעודה וההסמכה בסיום.

למעשה, בחירת מוסד ומסלול הלימודים קריטית להצלחתכם כמעצבי אופנה. לכן, חשוב כי תפעילו שיקול דעת בבחירת מוסד הלימודים על ידי קריאה מעמיקה של הסיליבוס, השוואה בין מסלולי לימוד שונים, בדיקת רשימת המרצים, סוג התעודה שמקבלים בסיום הלימודים וכיצד היא תוכל לסייע לכם לפתוח דלתות בעולם האופנה המקומי כדי להשתלב במשרות נחשקות ומאתגרות.

סיום לימודי עיצוב אופנה – מה מקבלים

חשוב להדגיש כי בוגרות לימודי עיצוב אופנה במדרשה לאופנה זוכות לתעודה מקצועית וביכולתן להציג תיק עבודות מרשים המעיד על הניסיון שרכשו בתחום המרתק. כחלק מתכנית הלימודים ב"מדרשה לאופנה", הסטודנטים מגיעים לשיעורי תגבור יומיים בקמפוס בהנחיית סגל ההוראה. שיעורי תגבור אלו מהווים כח עצום בהתקדמותם של הסטודנטים הרשאים לתרגל את החומר הנלמד בשיעורים ולבצע דגמים נוספים בעזרת עבודה עם הציוד המתקדם והדומה לעבודה בסטודיו. יש לציין כי בוגרות קורס לימודי אופנה יכולות להשתלב יחסית בקלות לעבודה בחברות מסחריות גדולות בתחום האופנה בישראל, כסטייליסטיות בתעשיות התקשורת והפרסום, להתלוות למעצבי אופנה ידועים, להפיק תצוגות אופנה ואירועים שונים הרלוונטיים לתחום, להעניק ייעוץ פרטי ללקוחות שונים ולעבוד ברשתות השיווק המובילות בתחום האופנה במגוון תפקידים, ביניהם קניינות, תדמיתנות, שיווק, ניהול מוצר, ובעיצוב פריטים אופנתיים לילדים, לכלות, לנשים ולגברים, בגדי ים, שמלות ערב וכיוצא בזה.

כמובן, שבוגרות מסלול לימודי עיצוב אופנה יכולות לבחור בדרך עצמאית ולהקים סטודיו המתמחה בעיצוב בגדי ילדים, שמלות כלה, בגדי חתן, בגדי ים וכד', לחלופין בוגרת הקורס יכולה להעניק שירותי ייעוץ וסטיילינג לחוג לקוחותיה הפרטיים והעסקיים.

תחום מתפתח שאינו קופא על שמריו

עולם האופנה הנו תחום מתפתח שלעולם אינו קופא על שמריו, ולכן קסמו רב והוא מושך אליו קהל ממגוון הגילאים ביניהם, צעירים מוכשרים ויצירתיים המעוניינים להצליח ולהטביע את חותמם בו. במסגרת לימודי אופנה תרכשו את מושגי היסוד החשובים בענף הטקסטיל, לרבות הכרת סוגי בדים ומאפייניהם הייחודיים כמו גם אפשרויות שילוב בין בדים ליצירת עיצוב חדשני ומקורי. כמו כן, תלמדו טכניקות ציור ורישום שיאפשרו לכם להוציא אל הפועל את הרעיונות שלכם, טכניקות תפירה מקצועיות, תחזיות אופנה, מגמות, טרנדים וחידושים בעולם עיצוב האופנה, לימודי סטיילינג, עבודה בסטודיו ועוד. בהתאם למסלול הלימודים שבחרתם תדרשו להפיק פרויקט גמר המחייב אתכם להפגין יצירתיות, כשרון רב, מיומנות וטכניקה גבוהה.

עולם האופנה- תשוקה והנאה

לסיכום, עולם האופנה פותח בפניכם שלל אפשרויות תעסוקה וידוע כי מעצבי האופנה יכולים להטביע את חותמם באמצעות תשוקתם ואהבתם לתחום ובזכות כשרונם הרב. בסיום לימודי עיצוב אופנה תוכלו להשתלב במגוון משרות נחשקות ולשלב באופן מושלם בין עבודה מהנה, יצירתיות ושכר משתלם, או לצאת לדרך עצמאית המאפשרת לכם לפרוץ קדימה ולזכות בהכרה ובהצלחה מרשימה בארץ ובעולם.

 

למידע על הקורסים שיפתחו עבורכם מגוון רחב של דלתות לעולם עיצוב האופנה:

טרנדים בעיצוב אופנה לחורף 2017
עיצוב אופנה היום שאחרי
לימודי עיצוב אופנה - תחום צפוף
לימודי עיצוב שמלות כלה
לימודי תפירה/ לימודי עיצוב אופנה - נועה הופמן - המדרשה לאופנה
Call Now Button