לימודי עיצוב אופנה בקורס מקיף במדרשה לאופנה

לימודי עיצוב אופנה בקורס מקיף במדרשה לאופנה 2024-02-29T18:37:00+02:00

לימודי עיצוב אופנה – קורס עיצוב אופנה במדרשה לאופנה

קורס עיצוב אופנה מיועד לכל מי שמבקשת להצליח בענף מקצועות האופנה. אל תישארי מאחור, אם אופנה זו התשוקה שלך, אם עיצוב הוא בדמך ונשמתך ואת רוצה להבין את התחום באופן הכי מקצועי שיש, הירשמי ללימודי עיצוב אופנה במדרשה לאופנה.
מטרת לימודי אופנה היא להכין אותך, שלב אחר שלב, ולסייע לך להשתלב בעולם המרתק של אופנה ועיצוב. הקורסים שלנו מועברים על ידי מיטב המרצים בתחום על מנת שתקבלי את כל הכלים והידע שאת חייבת על מנת להצליח.

 

תכנית הלימודים במסגרת לימודי עיצוב אופנה

הרקע לכל העניין: ענף הטקסטיל

הבסיס של קורס לימודי אופנה הוא ההיכרות עם ענף הטקסטיל. שלב זה עוסק למעשה ב:

  • הכרת סוגי בדים
  • צפיפות הבד
  • טכניקות הדפסה בהתאם לסוג הבד
  • התאמת סוג הבד לעיצובים שונים
  • איזה סוג בד מתאים לכל מבנה הגוף
  • מה הם סוגי הבד אשר מתאימים לעיצובים מסוימים
  • טכניקות שילוב בדים שיוכלו להוסיף למראה העיצוב ועוד.

ציור ורישום במהלך לימודי אופנה

ציור ורישום הם האמצעים להוציא אל הפועל כל מחשבה וחזון עיצובי.
בעזרת רישום וציור ניתן לתכנן עיצובים שונים, סקיצות לדגמים וצבעים שונים. טכניקת הרישום היא הבסיס לציור, ובעזרתה ניתן לתכנן עיצוב בקווים כללים.

שלוב הציור הוא למעשה שימוש ברישום הראשוני והתמקדות בפרטים נוספים בעיצוב כגון: סוג ההדפס על הבד, תוספות של פייטים ואבנים, תסרוקת ואיפור שיוסיפו למראה הכללי של כל דגם. יחד, מתקבל העיצוב המלא.

טכניקות תפירה

תמיד חשוב לדעת אילו תפרים מתאימים לכל בד: 

  • מהו תפר אוברלוק?
  • באיזה תפר כדאי להשתמש במידה ויהיו שינויים לא מתוכננים בעיצוב?
  • מהו תפר פרינסס ולאילו עיצובים הוא מתאים?
  • איזה תפר כדאי להשלים בצורה ידנית?
  • איך משפיע סוג התפר על צפיפות הבד?
  • איך עובדים מעצבי-העל בבתי האופנה המובילים ובאילו טכניקות הם משתמשים?עיצוב אופנה: המגמות והחידושים בתחום

תחום האופנה הוא תחום דינמי. חדשות לבקרים משתנים עיצובים ומצטרפים טרנדים חדשים. לצד השינויים, ישנם עיצובים שתמיד יישארו בענף ויהוו את הבסיס לכל החידושים.
הקורסים במסגרת לימודי אופנה כוללים הכרת סגנונות תפירה, במטרה להקל ולייעל את תהליכי העבודה.

לימודי סטיילינג

לימודי סטיילינג הם אחד התחומים האהובים במהלך קורס עיצוב אופנה. בשלב הזה, מרצות המגמה ישתפו מניסיונן המקצועי וילמדו את הסטודנטיות על העדפות והרצונות של הקהל המקומי.
בעזרת אנשי המקצוע, ילמדו הסטודנטיות על פריטי הלבוש הנחשבים לחובה בכל מלתחה, אילו עיצובים מועדפים על האישה המודרנית וכיצד היא אוהבת להתלבש לעומת עמיתתה האירופאית.

פרויקט גמר

זהו השלב המסכם של כל לימודי עיצוב אופנה באשר הם, בו נדרשים כל הסטודנטים להציג עיצוב חדש על בסיס טכניקות רישום, דיגום ותפירה שנלמדו בקורס.
את הפרויקט ילוו מרצות הקורס במטרה לסייע בכל שלב בתהליך. שלב זה הוא הכרחי וקריטי למעוניינים בקבלת תעודת גמר של קורס עיצוב אופנה מקצועי.

מסלולי לימוד אופנה

המדרשה לאופנה מציעה שלושה מסלולי לימוד עיצוב אופנה מרכזיים:

  • קורס אופנה למתחילות – תפירה ושרטוט גזרות שלב א' שאורכו כ-250 שעות אקדמאיות
  • קורס המשך – שמלות כלה וערב שאורכו כ-120 שעות אקדמאיות
  • קורס המשך – בגדי ים וחוף שאורכו כ-65 שעות אקדמאיות

בקורס עיצוב אופנה למתחילות, נלמד את הבסיס ההכרחי לעולם האופנה, החל מעיצוב, דרך הביצוע באמצעות תפירה מקצועית ועד קורס סטיילינג ושיווק של מותג. נלמד מושגי אופנה בסיסיים ומושגים באסתטיקה, בתיאוריה ובהיסטוריה של העיצוב במהלך השנים אשר באו לידי ביטוי בגלגולי אופנה מרכזיים.

בהמשך להכרת הבסיס של לימודי אופנה, פיתחנו קורס שמלות כלה וערב ובו נלמדים אלמנטים מתקדמים כמו תפירה מורכבת, שיבוצי אבנים ועבודה עם חומרים איכותיים.

בנוסף פיתחנו קורס בגדי ים וחוף, אשר מיועד לכל אלה אשר מעוניינים ללמוד את הטכניקות המיוחדות של עולם בגדי הים והחוף, בדגש על אופנתיות, מקוריות וחדשנות.

בסיום הקורסים, מקבלים הסטודנטים תעודת גמר אשר מסייעת להם לפתוח דלתות בעולם האופנה הישראלי.

לימודי עיצוב אופנה במדרשה

אם אופנה היא התשוקה שלכם בחיים, בין אם אתם מעצבים להנאתכם או רוצים להפוך את החלום למקצוע מכניס, קורס עיצוב אופנה הוא המקום בשבילכם. במדרשה לאופנה תלמדו את רזי התחום מהמרצים המובילים ובאמצעות הכלים המקצועיים הטובים ביותר.

קורס עיצוב אופנה במדרשה משלב ידע תיאורטי חשוב עם מתן כלים פרקטיים וניסיון החל משלב העיצוב ועד לשלב השיווק, בית ספר לעיצוב אופנה של המדרשה הוא מהמובילים בארץ..

תנאי הקבלה הכוללים 12 שנות לימוד, ראיון ואבחון מקצועי עם יועצת לימודים, מבטיחים כי מקומך יהיה רק בקרב הסטודנטים המתאימים ביותר.

בית ספר לעיצוב אופנה – איך לבחור?

עיצוב אופנה הוא תחום רחב, הדורש שליטה במגוון עולמות תוכן, טקסטורות ומרקמים. מאחר ועולם האופנה מתפתח ומתקדם במהירות חשוב לבחור בית ספר ללימודי אופנה המעניק ידע מושלם בטכניקות מסורתיות, כדוגמת תפירה עילית לצד עולם יצירתי רחב המתכתב עם עולם האופנה העולמי. תוכנית לימודי עיצוב אופנה במדרשה לאופנה, מעניקה כלים הן מבחינת הטכניקה והן מבחינת היצירתיות, אשר יאפשרו לכם להיות מובילים בתחום האופנה הישראלי. המדרשה לאופנה הוא גוף מוביל ונחשב לבית ספר לעיצוב אופנה מהמובילים בארץ.

 

קורס עיצוב שמלות ערב
קורס עיצוב אופנה
עיצוב שמלות כלה - טרנדים חמים לחורף 2017 - המדרשה לאופנה
עיצוב אופנה לנשים ובניית מלתחה
לימודי תפירה ועיצוב אופנה במדרשה לאופנה, עיצוב של אסתי שבות גל.
לימודי עיצוב אופנה
עיצוב שמלות כלה - עבודות בוגרים - המדרשה לאופנה
עיצוב שמלת ערב יחד עם קורס סטיילינג- ויויאנה
Call Now Button